Giv din virksomhed et boost med flere aftaler i kalenderen.
Det er vigtigt, at du som virksomhed får skabt kontakt til de rigtige kunder, og at du plejer dine eksisterende kunder, så læs med her og få tip til, hvordan du får booket flere kvalificerede møder med både nye og eksisterende kunder.
Hvis du gerne vil have mere struktur på dine kontakter, sælge mere til dine eksisterende kunder eller tiltrække nye kunder, så prøv en telemarketingløsning, hvor du uddelegerer din mødebookning.
God mødebookning sikre nemlig, at du ikke bruger unødig tid og ressourcer på at mødes med de forkerte kunder.
Skab kvalitetsmøder
Hvis du vælger at outsource din mødebookning, er det ikke ligegyldigt, hvem du vælger til at booke dine møder. Dine henvendelser må endelig ikke blive opfattet som telefonsælgere, der uden erfaring ringer rundt til vilkårlige kunder, og som er til gene for dine potentielle kunder.
Mødebookning med eksperthjælp
Det handler om at opbygge relationer og skabe tryghed mellem din virksomhed og en potentiel kunde. Det er det, som god mødebookning handler om – ikke at sælge varen, men at give kunden lyst til at høre mere om de fordele, der er ved at tage et møde med din virksomhed.
Tag derfor kontakt til partnerdialog.dk, som har specialiseret sig i at findes nye kunder via mødebookning, og som har et hold erfarne konsulenter bag sig, der kan hjælpe dig med at finde den mødebookningsløsning, som passer til lige dit behov.
Inden vi går i gang
Din henvendelse vil starte med en grundig snak med et hold konsulenter, hvor vi sammen forbereder kvalificerede møder, ligesom forventningerne afstemmes. Her aftales for eksempel, om du kun ønsker at booke møder, der udløser et salg, eller om du også ønsker booking af møder til kundepleje.
Du vil også blive stillet nogle spørgsmål som for eksempel:
- Hvor mange kundemøder har du brug for?
- Hvad er den rette kunde for dig?
- Hvornår er et møde interessant for dig?
Inden selve mødebookningen går i gang, inviteres du til et seminar af tre timers varighed, hvor du vil blive mødt med nogle spørgsmål som for eksempel:
- Hvad er det, du sælger?
- Hvad gør dit firma unikt?
- Hvad er undskyldningerne for, at et eventuelt salg ikke blev til noget?
Ud fra snakken laves en drejebog, som du godkender, inden mødebookningen går i gang.
Efter seminaret går mødebookningen i gang efter drejebogen, og når der er gået et par dage, inviteres du til en snak igen, hvor du også kan se, hvordan der arbejdes med din mødebookning. Drejebogen kan eventuelt justeres, så mødebookningen optimeres yderligere.
Du kan være sikker på, at der kun bookes kvalitetsmøder, og at vigtige oplysninger noteres i din pipeline, så du ved, hvornår det er tid at tage kontakt til de potentielle kunder igen.
Med kvalitetsmødebookning tilpasses mødebookningen efter din virksomheds behov uanset, om du ønsker at få leveret møder hver uge eller måned – eller at få leveret et større antal kundemøder løbende med både nye og eksisterende kunder.